Frequentietherapie

FREQUENTIETHERAPIE

Ken jij de Healy het frequentie apparaat?

Frequentietherapie wordt ook wel bioresonantie genoemd. Biofeedback op de processen die in het lichaam spelen.
Met de Healy kun je deze processen meten, eventueel tekorten aanvullen en op maat een programma draaien waar het fysieke systeem aangevuld wordt met de juiste frequenties waardoor je stagnaties kunt voorkomen en het systeem in balans brengt.
Met frequentietherapie wordt er gekeken welke systemen in je lichaam uit balans zijn. Alle cellen in ons lichaam hebben een eigen energiefrequentie. Door allerlei oorzaken kunnen de frequenties veranderen, bijvoorbeeld omdat je een ongeluk krijgt, je een zware (werk)dag achter de rug hebt, door (emotionele) blokkades in het lichaam, fysieke overbelasting van je lichaam, burn-out, waardoor je klachten kunt krijgen zoals pijn, vermoeidheid, huidproblemen, slaapproblemen, chronische klachten, klachten aan spieren en/of gewrichten etc. Elke cel heeft een celmembraan om zich heen en wanneer de spanning van het celmembraan afneemt, dan ontstaan er allerlei klachten. Wanneer de spanning heel erg afneemt, kunnen er bijvoorbeeld ook tumorcellen ontstaan. De Healy zorgt ervoor dat de spanning weer toeneemt.

Medisch gecertificeerd
De Healy is een klein apparaatje (5 bij 5 cm) dat frequenties stuurt naar je lichaam, een soort bioresonantie voor thuis. Net als bij andere holistische geneeswijzen geeft de Healy je lichaam een zetje met de juiste frequenties, zodat je zelfgenezend vermogen wordt geactiveerd. De Healy is mede ontwikkeld door Marcus Schmieke en Nuno Nina. Marcus Schmieke is onderzoeker en filosoof en wilde de techniek van de TimeWaver die veel therapeuten gebruiken bij de bioresonantie, toegankelijk maken voor iedereen. Nuno Nina is directeur van een kliniek en behandelde wereldwijd in 7 klinieken mensen met de frequenties die in de Goudcyclus zitten. De Healy is een medisch device en dus goedgekeurd en gecertificeerd. De officiële tekst is: “Healy is een medisch product voor de behandeling van chronische pijn, fibromyalgie, skeletpijn en migraine en voor de ondersteunende behandeling van psychische aandoeningen zoals depressie, angst en daarmee verbonden slaapstoornissen”. Over andere klachten mag ik geen uitspraken doen, vanwege deze medische certificering.

Zou jij willen weten wat de healy voor jouw zou kunnen betekenen, plan dan een gratis (kan ook online) analyse en behandeling in.

Natuurlijk kun je de Healy ook voor jezelf via mij aanschaffen.